Kāpēc katram uzņēmumam vajadzīgs vismaz viens podkāsta ieraksts?

Podkāsts uzņēmumiem vairs nav tikai izklaide vai sarunas starp draugiem – tas ir viens no ietekmīgākajiem rīkiem mūsdienu zīmolu stāstniecībā. Uzņēmumiem, kas vēlas būt pamanāmi, personiski un uzticami, vismaz viens kvalitatīvs podkāsta ieraksts var būt zelta vērtē. Tas palīdz ne tikai radīt ciešāku saikni ar auditoriju, bet arī nostiprināt zīmola autoritāti.

1. Cilvēki pērk no cilvēkiem

Podkāsts ļauj parādīt cilvēku aiz zīmola – vērtības, motivāciju, pieredzi un emocijas. Klausītājs tevi sadzird, sajūt un iepazīst. Tas veido uzticību, ko ar reklāmu vien panākt ir ļoti grūti.

Gribi parādīt, kas slēpjas aiz Tava Zīmola?

PIESAKIES

2. Emocionāls kontakts > Auksts saturs

Kamēr tradicionālā reklāma runā par, podkāsts runā ar. Tu uzrunā cilvēku tieši un nepastarpināti. Tas ir tuvākais formāts reālai sarunai.

Gribi parādīt, kas slēpjas aiz Tava Zīmola?

PIESAKIES

3. Autoritātes un uzticamības veidošana

Dalība podkāstā nostiprina tavu tēlu kā jomas ekspertu. Tā nav tikai reklāma – tā ir ielūgšana sarunā.

Gribi parādīt, kas slēpjas aiz Tava Zīmola?

PIESAKIES

4. Vērtīgs saturs, ko pārpublicēt

Viens podkāsta ieraksts = daudz satura:

  • citāti Instagramam
  • īsie video rullīši (reels)
  • bloga ieraksts
  • LinkedIn ieraksts ar savu domu
  • Podkāsts mājaslapas ,,Par mums’’ sadaļā

Gribi parādīt, kas slēpjas aiz Tava Zīmola?

PIESAKIES

5. Google un SEO mīl oriģinālu saturu

Ieraksts ar aprakstu, atslēgvārdiem un saiti uz Tavu mājaslapu palīdz arī meklētājprogrammās. Jo vairāk satura – jo vairāk digitālo “taku” uz Tavu zīmolu.

Gribi parādīt, kas slēpjas aiz Tava Zīmola?

PIESAKIES

6. Tas paliek mūžīgi

Atšķirībā no stāsta Instagramā, kas pazūd pēc 24 stundām, podkāsts paliek arhīvā. Tas nozīmē, ka arī pēc mēneša vai gada kāds var Tevi atklāt.

Gribi parādīt, kas slēpjas aiz Tava Zīmola?

PIESAKIES

Secinājums: viens ieraksts – simtiem iespēju

Podkāsti vairs nav tikai izklaide vai sarunas starp draugiem – tie ir viens no ietekmīgākajiem rīkiem mūsdienu zīmola stāstniecībā. Uzņēmumiem, kas vēlas būt pamanāmi, personiski un uzticami, vismaz viens podkāsta ieraksts var būt zelta vērts.

Citi ROIS pakalpojumi:

Mēs izmantojam sīkdatnes (cookies), lai uzlabotu jūsu pieredzi mūsu mājaslapā, analizētu datu plūsmu un personalizētu saturu. Dažas sīkdatnes ir nepieciešamas mūsu vietnes pareizai darbībai, bet citas var tikt izmantotas analīzes un mārketinga nolūkos.

Nospiežot pogu “Piekrītu”, jūs piekrītat visu sīkdatņu izmantošanai.